تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۹۶۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
دستیابی به حق تعیین سرنوشت منوط به مشارکت گسترده در انتخابات است  
 

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه انتخابات مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: مشارکت حداکثری مردم زمینه‌ساز تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است.

عبدالله حبیبی ۱۴ تیر در همایش تبیینی انتخاب اصلح؛ اقتدار نظام اسلامی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: امروز نعمت انتخابات و حق تعیین سرنوشت بزرگترین و مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: مشارکت در انتخابات یک تکلیف است زیرا این انقلاب به واسطه خون شهیدان به این جایگاه رسیده است و مردم عزیز ایران باید پاسدار این انقلاب و ارزش‌های آن باشند.

حبیبی با اشاره به جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از کارکردهای مهم انتخابات فراهم آوردن زمینه برای مشارکت مردم در تعیین حق سرنوشت است و دستیابی کامل به حق تعیین سرنوشت منوط به مشارکت گسترده در انتخابات است. بر این اساس امروز مردم عزیز ایران اسلامی با مشارکت گسترده خود در انتخابات پیش رو زمینه عینیت یافتن نظام مردم‌سالاری دینی را فراهم می‌آورند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی افزود: فسادستیزی، توانمندی و خدمتگزاری محرومان از ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید رئیسی بود. بی‌شک این سید مظلومان و اولاد پیامبر به دنبال تحقق ایران قوی و اعتلای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ساخت ۱۱۰۰ کلاس، اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای اردوگاه‌های دانش آموزی و همچنین اختصاص ۲۷ میلیارد ریال برای تجهیزات ورزشی تنها بخشی از خدمات سید شهیدان خدمت به آموزش و پرورش بود.

وی با بیان اینکه مردم استان خوزستان باید پرشورتر از همیشه در صحنه انتخابات حاضر شوند، افزود: امروز شاخص‌ها مشخص هستند و با مردم حرف می‌زنند. بی‌شک پرچم شهید خدمت نباید بر زمین بماند و مردم عزیز خوزستان با مشارکت بالای خود و با شوری حسینی در انتخابات، زمینه‌ساز انتخاب اصلح خواهند شد. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار